Sivut

torstai 24. huhtikuuta 2014

Polkupyörä kausi avattu!1!1!

Kuten otsikosta voi päätellä, olen kaivanut ah niin rakkaan sodanaikaisen mummo mankelin varastosta jotta pääsen aamuisin kulkemaan koulutukseen ja sieltä takaisin. Aamuisin lähden polkemaan n. 8.30 kohti keskustaa, koska koulutus alkaa 9.00 ja olen yleensä 10min aikaisessa (joka on ihan hyvä, että hiki ja lämpö kerkee tasaantumaan!!) . Fillaroinnin lisäkis joka aamu nousen neljänteen kerrokseen kävellen, kyllä kuulitte kävellen! Välillä pelkään, että mun pummpu pettää kahdessa viimeisessä rapussa (huom. raput on ihan pyllystä, koksa ovat matalia ja yhdessä rapussa miljoona rappusta, ainakin). Joka aamu aina juhannukseen asti tulen kulkemaan noita helvetillisiä rappusia ylös joita ei mun lyhyt jalkaisuuden takia voi taivaltaa edes kahden rapun harppauksilla, vaan se on sellaista juoksemista ylöspäin kunnes konttaan viimeisimmän melkein ylös (ei nyt, ei mun ego kestäs sellasta :D). Toivottavasti tää mun rappuralli tuottaa toivottua tulosta, varsinkin kun kävelen ne ainakin 4-6 kertaa edes takaisin. Tervetuloa reisilihakset! Rappusten nousemista ei voi verrata mihinkään liikunta muotoon, paitsi mäkijuoksuun ja sekin on ihan pyllystä.

Reitti kohti kurssia päin
Kiitän paikan mäkisyyttä, pääsen kurssille päin mentäessä "helpommalla" koska matkan varrella on mukavia alamäkiä. Tosin tuohon aikaan on vielä melko viileä, joten tumput saa pakata huomenna mukaan.. Takasin tulo ei olekkaan niin kivaa, kun koko matka oikeastaan tullaan ylämäkeen joten ottaa polviin ja reisiin aika mukavasti! 

Reitti takaisin majapaikalle
Heh heh ja sitten ruokapolitiikkaan. Uusia päivärytmejä opetellessa on hieman unohtunut syödä päivän aikana, koska aamuisin unenpöpperössä ei oikein ruoka maistu ja kurssilla syöminen on hiukan niin ja näin. Mutta kuitenkin hyvin vähällä sortumisella ollaan päästä (hups. maanantaina juin sokerillisen spriten, lightin sijaan). Hieman kyseenalaisilla tuotteilla on nostettu verensokereita ja kaloreita koitettu syödä, jotta ei kauheasti mennä miinuksille (säästöliekin pelko). Mutta yli sallitun kalorimäärän ei olla menty! Nyt kun olen saanut melkein unirytmit korjattua voin taas keskittyä syömisen korjaamiseen ja yleiseen jaksamiseen. Tämän viikon aikana olen ollut kurssin takia kotiin tullessani aivan puhki, mutta ymmärtää sen kun ei ole tottunut olemaan noin passiivisesti pitkiä aikoja. Pikku hiljaa sano mummu mäessä =) 

ps. Menkat on ihan syvältä sieltä, turvottaa ja mielialat vaihtelevat. Painoa tullu turvotuksen takia +1kg. Oumaikaad! Äkkiä menkkojen jälkeen tiputtamaan kilot pois salille ja lenkille.

Nyt katoan takaisin suunnittelemaan uusia polkupyörä reittejä ja kesän Seitsemisen reissua! Huomisiin!

Joko teillä on fillarit etsitty varaston uumenista? 

2 kommenttia:

  1. Haha, mulla tulee aina mensuturvotusta n. 1,5 kg mutta mensujen jälkeen hypin riemusta kun paino on tippunut! :)

    VastaaPoista

Otan avosylin risuja ja ruusuja vastaan =)