Sivut

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Laiskuus stj-379

Mulla tulee olemaan iso kurominen treenaamisen kanssa, jotta päästään samoihin tuloksiin joissa olin ennen tämän onnettomuuden sattumista. Jep 1-10, mua vituttaa tällä hetkellä 10. Päivä päivältä lihakset surkastuvat jaloista taas olemattomiksi ja turhauttaa, kun pyörit taloa ympäri keppien kanssa jottei pääsi hajoa liikunnan puutteeseen. Olen alkanut miettimään, että loppuuko multa aika kesken kun kuntouttamiseenkin menee vielä aikaa.. Että jos sittenkin I/16 tai II/16 olisikin se parempi vaihtoehto, päivä kerrallansa.


Ainiin, sain opiskelupaikan Oulun seudun ammattioppilaitoksesta eli OSAO:sta. Sinne tämä likka lähtee elokuussa opiskelemaan logistiikan perustutkintoa! Ei tarvitse enään sitäkään tressata, että pääseekö sinne.

Tämän hiukan päälle kuukauden aijon viettää kesälomaa ja kuntouttaa jalkaani kuntoon. Myös festareilla tulee käytyä ainakin Ruisrockissa ja Ilosaarirockissa, sillä esiintyjäkattaus on just mulle tehty !! Tää postaus on aivan turha, mutta kerroinpa nyt ainakin että elossa ollaan ja voin suhteellisen hyvin! Tästä kesästä tulee huippu kaikesta huolimatta =) 


Hyvää kesää kaikille! 


1 kommentti:

  1. Tsemppiä! Yksi omista aloikkaistani tuli palvelukseen alunperin b-papereilla ylipainon takia ja pääsi lopulta spol-rukkiin. Ahkera ja sopivasti nöyrä tyyppi. Asenteella siis todellakin pääsee vaikka minne ja sitä sulla näyttäisi olevan! :)

    VastaaPoista

Otan avosylin risuja ja ruusuja vastaan =)